Informace pro klienty

Důležité pokyny pro návštěvu testovacího místa:

  • Z důvodu zajištění vaší i naší bezpečnosti vstupujte prosím do odběrového prostoru v čas, který máte rezervovaný. Pokud zde budete dříve, vyčkejte prosím venku.
  • Navýšili jsme kapacitu a v prostoru je více odběrových míst (3 a více). Řiďte se proto pokyny, které jsou uvedeny před vstupem do testovacích míst. Aktuálně se mohou provozní podmínky změnit a proto respektujte zejména pokyny našich pracovníků.
  • Nezapomeňte si sebou vzít doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas). V případě e-žádanky navíc i průkaz pojištěnce zdravotní pojišťovny.
  • Na antigenní rychlotest potřebujete občanský průkaz.
  • Dodržujte bezpečné rozestupy.
  • Prosíme řidiče, aby respektovali dopravní značení.
  • Krátkodobé placené parkování je možné v sousedních ulicích.

Z kapacitních důvodů výsledky ani informace k testům na COVID-19 telefonicky nesdělujeme.  Pro klientskou podporu těchto testů pište na adresu info@covidpoint.cz.  Dotazy na této adrese vyřizujeme denně od 7 do 23 hod. podle jejich pořadí. 
Děkujeme za pochopení.


Nejčastější otázky:

Na stejný čas je objednáno více klientů?

  • Ano. Klienti jsou objednáni do časových slotů v rozmezí cca 5 min. Na jeden termín je tedy objednáno více klientů tak, že na každého jsou vyčleněny cca 1,5 až 2 minuty. Cílem je umožnit maximální kapacitu a poskytnout termín na test co nejvíce klientům. Fronty jsou tedy obyčejně velmi rychle odbaveny. V provozu je v exponované časy více odběrových míst (ráno a odpoledne) podle zájmu klientů.
  • Samoplátci mají při odběrech přednost.

Proč jsou před odběrovým místem fronty?

  • Nejčastěji vznikají fronty ráno v 8 hodin při zahájení provozu a pak vždy po přestávce, tedy kolem 13.  a 21. hodiny. Je to způsobeno přerušením provozu, tedy přestávkou pro pracovníky, aby se mohli najíst, a také abychom mohli doplnit materiál a vyřešit provozní problémy. 
  • Fronty vznikají také tím, že někteří klienti dorazí v jíný čas (nestihnou původní termín), a nebo nejsou objednaní, a tím provoz zdržují a komplikuíjí. Odběrové místo proto prosím navštěvujte v čase, který máte rezervovaný. 
  • Fronty mohou vznikat i výpadkem nebo zpomaleným provozem externích systémů (může se jednat o rezervační systém, servery pojišťoven nebo UZIS). Často tento problém neovlivníme. Odbavení klientů pak trvá déle. 

Proč nejsou na některé dny volné termíny na test?

  • Před víkendy a státními svátky je o testování vždy zvýšený zájem. Kapacita laboratoří pro PCR testy je však také omezená. Rezervovaný termín u nás na odběr vzorku Vám zároveň zajistí kapacitu některé námi nasmlouvané laboratoře. Dostupnost volných termínů závisí tedy nejen na naší kapacitě, ale také kapacitě laboratoří. V tyto plně vytížené dny mohou být výsledky testů dodávány až v nejzazších termínech, nicméně vždy podle zaplaceného tarifu. Expresní testy mají vždy přednost. 
  • U antigenního testování nás limituje kapacita našeho personálu a taky zásob kvalitních a spolehlivých antigenních testů. 
  • Pracujeme nepřetržitě už téměř rok. Naše pracoviště jsou v provozu každý den od 8 do 23 hodin (se dvěma hodinovými přestávkami). Máme otevřeno včetně víkendů a státních svátků. Od zahájení provozu v září 2020 jsme neměli žádný den zavřeno. Pracujeme tedy i v termínech, kdy je většina odběrových center uzavřena. 

Všichni jsme lidé a děláme chyby, i technika může selhat…

  • Poslední měsíce nás naučily, že za většinou chyb stojí lidský faktor. Chyba může být na straně klienta, odběrového místa i laboratoře – jedině klidným a konstruktivním přístupem na obou stranách dokážeme vzniklé problémy rychle a úspěšně vyřešit.
  • Samozřejmě může selhat i technika nebo počítačové systémy mohou mít výpadek. V těchto případech je vždy připraveno záložní řešení. V těchto situacích je naše kontaktní místo samozřejmě přetíženo. Vyplatí se poslat email info@covidpoint.cz a uvést všechny potřebné informace včetně diakritiky (jméno, rodné číslo, datum narození, jaký test je objednán, termín odběru, kontaktní telefon a samozřejmě o jaký problém se jedná).

Proč nemám včas výsledek?

  • Nejprve si prosím ověřte čas, který na dodání výsledku garantujeme. Pokud to není rychlotest nebo výsledek PCR na počkání, tak nabízíme tarif do půlnoci aktuálního dne (expresně), nebo do půlnoci následujícího dne (nikoliv 24 hodin)
  • V odběrovém místě jsme Vás vyzvali ke kontrole údajů (rodné číslo, datum narození, email a telefon) - pokud jste kontrole nevěnovali dostatek pozornosti, může být chyba v některém z těchto údajů a proto vznikl problém.  Napište nám email na info@covidpoint.cz.
  • Výsledky posíláme SMS a emailem. Pokud Vám dorazila SMS, ale nikoliv email, zkontrolujte prosím emaily ve složce SPAM. Také se mohlo stát, že v adrese emailu nebo čísle telefonu je překlep (proto jste vždy vyzváni k důkladné kontrole údajů) - email nebo SMS s výsledky pak logicky nelze doručit.  Napište nám email na info@covidpoint.cz
  • Pokud nedošla SMS zpráva (s výsledkem nebo případně heslem k otevření výsledku), ale dorazil email, je zřejmě chyba v uvedeném telefonním čísle. Při další návštěvě u nás proto telefonní číslo prosím zkontrolujte pečlivěji.

 Proč nemohu otevřít výsledek?

  • Pečlivě si přečtěte návod v emailu. Většina problémů je opravdu nepozorným čtením návodu a netrpělivostí.
  • Výsledky zasílá několik laboratoří a postup otevření výsledků je rozdílný.
  • Některé naše laboratoře zasílají heslo k výsledkům SMS zprávou. Pokud jste zadali špatné telefonní číslo, kód k otevření výsledků Vám nedorazí.
  • V případě nedoručení SMS s heslem pro výsledek pište na info@covidpoint.cz. Výsledky musíme ručně ověřit a chybu ručně opravit nejen v systémech laboratoří, ale také v UZIS a následně výsledky nově ručně zaslat. Je to časově náročné a nelze to řešit telefonicky (pouze v urgentních případech). 
  • Pokud je překlep nebo chyba v rodném čísle... opět vznikají zásadní komplikacePři chybě:
    - nepodaří se Vám otevřít PDF s certifikátem zaslaný emailem
    - nelze výsledky spárovat se systémem evropského covidpasu na portálu ocko.uzis.cz, ani jinými aplikacemi. Napište nám email na info@covidpoint.cz.
  • Slováci a cizinci nepoužívají k otevření výsledku své rodné číslo.
  • Ověřte, zda nemáte zapnutou klávesnici CAPS LOCK nebo naopak vypnutou numerickou klávesnici.

Provozní doba

Pondělí08:00 - 12:0016:00 - 20:00
Úterý08:00 - 12:0016:00 - 20:00
Středa08:00 - 12:0016:00 - 20:00
Čtvrtek08:00 - 12:0016:00 - 20:00
Pátek08:00 - 12:0016:00 - 20:00
Sobota08:00 - 12:0016:00 - 20:00
Neděle08:00 - 12:0016:00 - 20:00

Od 20.9.2022 je provozní doba omezena!

Kde nás najdete?

Na adrese Malého 282/3, Praha 8.

Telefonní kontakt

+420 702 267 937